MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Idag idag idag

Publicerad 2013-08-01 09:50:51 i Vardagslivet

Efter en natt med minimum sömn är jag hyfsat okej .. Magen har blivit lite bättre men kroppen är svag , ..

Varit och köpt massa fil. Bunkrat upp. Så ska väl få bukt på detta med ...

Ska försöka få ordning på täppan och städa, diska och tvätta. Måste även försöka hitta kläder till barnen inför imorgon .

Imorgon åker vi till Småland och hälsar på lina och hennes familj :)
Därefter beger vi oss till maglehemsfestivalen för helgen.
Får nog veta mitt schema idag . Se vad jag ska göra där nere :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela