MalinBorglin

Det här funderar jag på!

❤ Fredag

Publicerad 2013-08-09 20:39:45 i Vardagslivet

Idag har vi haft exkursion vilket ledde till total mossa i huvudet .. Haha .. Roligt sagt ;) hade exkursion om mossa lavar och kryptogamer .. Blev mycket att ta in och massor att gå omkring i skog backar och mark. Vi hade tur med vädret . Stekande sol gjorde att när jag gick ner mig i sumpmarken jämte dubderbäcken så kändes det inte så jobbigt, ..

Har jag förresten berättat att jag i måndags sade upp mig från allt godisätande och all alkoholkonsumtion hädanefter. Känns bra och idag är jag schaffis :)

Frukostrutinerna har jag oxå kommit igång med vilket känns mycket bra.
Ska nog bli hälsa av den här damen med ska ni se ;)

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2013-08-10 07:59:25

Jag vill också sluta äta godis!! Är det bara att bestämma sig och sen sluta som gäller?

Svar: hej.. jag har försökt 1000 gånger minst och varje gång jag sagt att nu slutar jag har det sedan slått tillbaka så har jag samma kväll krängt gidis så det stått ur öronen på mig.men nu bara klaffade det. vet ej vad som gjorde att de va lättare nu. om jag var redo kanske. men gav upp rubbet. allt onyttigt. mjöl, socker, godis, läsk, saft, alkohol med mera. känns jättebra
Malin Borglin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela