MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Det har gått 24 dagar

Publicerad 2013-08-24 11:08:50 i Vardagslivet

24 dagar utan mjöl, socker och alcohol.
Bra jobbat. Och känns väldigt bra. På dessa 24 dagarna har jag tappat lite mer än 5 kg . Men just nu står det rätt still. Kämpar vidare och har lagt till med träning. Blivit lite manisk med mina övningar märker jag, men ser inte det som något dåligt i nuläget :)

Helgen flyter på bra. Efter VG på sista fof kursen så känns det underbart att inte ha något alls på sina axlar.
Dagen kommer innebära städning och röjning hemma så att man kan njuta av hemmet :) i veckan ska jag också röja på balkongen ..

Ett minus är väl att J är iväg och spelar.
Saknar honom så. Men en bra känsla samtidigt, att få sakna någon. Ger en starka band <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela