MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ett test

Publicerad 2012-11-19 14:02:11 i

Tänkt mycket på det här ned mat. Jag är besatt utav mat. Räknar kalorier men svälter mg inte. Kan inte hålla mig borta och lider av grymt dålig självdisciplin ..

Men nu ska jag prova på att låta bli!!
Vatten! Ända källan till intag närmaste två dygnen från och med idag. Gäller att känna samma känsla som människor i nöd. Jag måste få prova .. Jag måste sätta mig i deras dager för att få respekt.. Känna att jag respekterar maten. vilket det inte känns som idag. Så från och med nu. 14.00 den 19 november. Vatten tills 21 novber kl 14.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela