MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En vecka till

Publicerad 2012-02-21 15:47:37 i Vardagslivet

Sen flyttar vi igen. jag och boysen..
Det kommer bli awesome..

Jag har en del möbler och grejer jag behöver bli av med då vi kommer ha begräsat med utrymme när vi flyttar från 4:a till 2:a.. så om ni är intresserade av något av förljande så hör av er..


160säng. 1 år gammal. 1500:-
billybokhylla (svart) med glasdörrar 700:-
svart stor soffa med divan 7000:-
vitt skrivbord 100:-
vitt skötbord 300:-
laban skötbordsdyna 250:-
vit barnsäng (växa) 800:-
vitt soffbord 700:-
box säck 300:-
gåstol 200:-
"gåbil" nallphu 200:-
fyra svarta klappstolar 100:-
12 beiga rektangulära tallrikar  100:-





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela