MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Krossa alla fönster

Publicerad 2011-10-21 16:43:41 i Vardagslivet

låt honom veta att inget är som förr...

lova mig att aldrig sjunka så lågt att du låter någon köra över dig..
alla mina vänner.. världa allt gott i världen..
snälla ni.. va rädda om er och stå upp för er rätt ..
låt aldrig någon trampa på er.

säg som det är.  det finns ingen väg tillbaks, för nån som är en loser ett riktigt jävla as.
Ett riktigt Jävla As!!

Ta honom till kvällen på vägen hem. hela världen vet att hans sista väg e bränd. krossa alla tänder en efter en. Och om han inte fattar!! börja om igen. Börja om igen...





Trevlig Kväll på er.. Nu tar Jag Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela