MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Kaos

Publicerad 2011-11-16 15:50:36 i Vardagslivet

Kan inte ens säga att det är ett organiserat kaos..
för jag e helt maktlös just nu.. mina grejer är överallt.. jag har tonn med saker att göra och massor av skolarbeten och prov att ta tag i.. men det går segt nu...

igår slutförde jag mitt muntliga i naturkunskapen och idag lämnade jag i det skriftliga på den biten. skrev ett prov i Excell idag som kändes som om det gick bra..
fic även tillbaka ett samhällskunskapprov om FN/EU som jag fått VG på.. känn okej.. jag e nöjd.. i kaoset..

imorgonbitti kl 8.00 är en nationellt prov i svenska.. därför tänkte jag kvällen till ära ägna mig åt just svenska uppgifte som ska in och göra min lärare stolt över mig..=) haha-.. för än så länge ligger jag back med uppgifterna där japp!!

de va väl det jag har just nu.. får återkomma med mer känslorsnart...
lovar att ta tag i bloggande när mitt internet är tillbaka.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela