MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jag skulle vilja säga till min älskade far...

Publicerad 2011-03-12 16:25:46 i Vardagslivet

img_0416 (MMS)

Jag skulle vilja säga till min älskade farmor  att jag saknar henne! Jag skulle vilja berätta för henne om att jag varit på trädgårdsmässan i Malmö och köpt fröer och lökar. Ville prata om hur allt i trädgården börjat komma upp nu till våren och hur jag ser frammemot att komma upp och hälsa på dem snart i stugan.! Men hon försvann innan jag han säga allt det där.  Hon försvann så snabbt !  Fattar det inte <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela