MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Med nogrann eftertanke

Publicerad 2011-06-28 10:55:04 i Vardagslivet

Jag trivs med att studera och känner mig till 100% taggad för att nå mitt mål som trädgårdsmästare.
kan knappt bärga mig innan jag ska få leva mitt liv som jag drömmt om.
jag vill ha ett hus utanför stan med stor trädgård med massor av potentioal för skapande utav det ena vackra naturrum efter det andra. jag vill skapa den perfekta miljön för trivsel, skönjet och avkoppling och sedan vill jag dela den med världen. Öppna mitt egna företag inom växtbranchen. Riktigt vad det ska bli vet jag inte än men jag ser framemot dagen då det händer.
Pluggar miljökunskap nu. Lär mig Mängder utav nyttiga saker och det är väldigt intressant. läser med glädje sida efter sida om östersjöns övergödning och idag förstår jag hela förloppet av vad som orsakat skadan och vad det innebär för miljön och organismerna.
Kanske ska jag läsa vidare på det här spåret nu med Miljö? det är ett hett ämne och säkerligen ett plus att ha med sig i massa situvationer i livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela