MalinBorglin

Det här funderar jag på!

2010 är Över

Publicerad 2011-01-05 11:16:09 i Vardagslivet


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Började  år 2010 med att bryta foten.

Höll du några av dina nyårslöften?
Än så länge så

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JA faktiskt Malin och Per GRATTIS igen!!

 
Dog någon som stod dig nära?
Nej ,.. Som tur är så har jag alla kvar runt omkring mig..

Vilka länder besökte du?
frankrike, Danmark, Sverige såklart.

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Ett förhålande? eller är det för mycke att be om?!

Vilket datum från år 2010kommer du alltid att minnas?
24 Mars Då allt Vände

Vad var din största framgång 2010?
Att jag tog tag i skolan, Fått mina första VG betyget

Största misstaget?
Kärleken

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja det kan man säga, inte mycket jag varit frisk. tyvärr. men jag har nog
typ lärt mig leva med allt, Huvudvärk(cysta), Bruten fot och cellförändringar i livmodern

Bästa köpet?
Oj, jag vet inte. Mina nightmare befor christmas öronmuffar

Vad spenderade du mest pengar på?
Barnen

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja då.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Bruno Mars just the way you are.
Och (M)alejandero

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Same Same but diferent different..

Vad önskar du att du gjort mer?
Hade hoppats på lite mer äventyr, men det kommer nog.. 2011

Vad önskar du att du skulle gjort mindre av?
Godisätande

Hur tillbringade du julen?
Hos min Pappa i Malmö

Hur många one night stands 2010?
Överskattat,..

Favoritprogram på TV?
Min Man är ju med i criminalminds men annar måste jag ju säga desperata hemmafruar

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag Hatar Ingen! men det finns folk jag inte tycker om. Men de har hållt i sig längre än 2010 

Bästa boken du läste i år?
----


Största musikaliska upptäckten?
Calle(?!) och underdalarna <3 och såklart Bruno Mars, Die AntWoord

Något du önskade dig och fick?
Ja, nästan alles..

Något du önskade dig men inte fick?
tror inte det

Årets bästa film?
Jag vill säga Avatar men den inår ju i 2009 ,.. vet inte riktigt,.. måste få tänka lite mer på den..

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag fick ta av migg Gips på foten. gick sedan ut och dansade med vännerna , fick jätte ont i foten igen!!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Sov och värme utomlands?

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Uggs och leggings skulle nog Micca säga.  Men den har varit reko.. Jag är Reko.


Vilken kändis var du mest sugen på?
Mathew gray gubler

Vem saknade du?
Morfar


De bästa nya människorna du träffade?
OJ, det är jätte många ,... <3

Vad ska du inte göra om 2011?
Godismissbrukandet... *nomnomnom*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela