MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hej,.

Publicerad 2011-12-19 21:47:13 i Vardagslivet

Jag startade nyss upp underrubriken Sanningen på min blogg. ni söker malinborglin.blogg.se/sanningen så öppnar jag mig och låter er ta del av mitt livs händerlser. det jag gått igenom som förändrat mig, förändrat mitt liv, gjort mig starkare och absolut lärt mig allt jag idag kan. jag är mogen för att ge er alla detaljer. Jag vill dela med mig och hjälpa er förstå mig. jag är Idag Lycklig samtidigt som jag är deprimerad och Väldigt sorgsen. och det är en för mig logisk känsla. jag ska visa hur det kan, för mug vara så naturligt. och vad som gör mig lessen kontra glad och lycklig. Jag känner en sorts band till min kusin. Therese. Även om hon och jag inte talar jämt så känner jag henne i mitt hjärta. Känner hennes positiva energi och har ett behova att få ut hennes älskvärda positiva energi på papper och tar nu upp mitt målande igen. jag vill uttrycka mig på det sättet. jag känner samtidigt hennes starka vilja och hennes kämpande. Hon ger inte upp utan älskar kravlöst livet. alla dom känslorna kan jag relatera till och käna igen och hon är min länk till himmelen och till min farmor. Therese Och farmor, tillsammans med mina barn och min pojkvän ger mig motivation och styrka att älska livet som komma skall och tala högt om det som hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela