MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Har mystid med min lilleman

Publicerad 2011-12-27 15:49:19 i Vardagslivet

Jag hämtade Liam tidigare idag, samtidigt som Max åkte till en kompis och lekte så hade jag i Liam behövd ensamtid då vi tagit en shoppingtur och lite film mys. Nu ska vi strax köra och hämta Max och åka hem igen , för jag pratade med tomten imorse och han lovade att komma lite tidigare till vår gata eftersom barnen sen åker till Småland över jul.. Får se om han hinner med oss ikväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela