MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Vad ensamt det blev igen

Publicerad 2010-09-30 13:12:53 i Vardagslivet

Var på Biljardkompaniet igår kväll.
träffade malin emil och helena. trevligt att komma ut lite o snacka...
vi kollade på There we sat in snow  (mest för att visa stödet åt anam och kirre)
och på BST  från växjö..  även lewis (från karlskrona?)

ajja.. det var väldans trevligt.. jag missade sista bussen hem..
så tog mig hem kl 01.00 med Limmo. inte första gången jag åkt med den därifrån på en onsdagskväll..
'
Åkte hem och la mig brevid max.. när jag gick in i det mörka rumet hörde jag en yr max säga "är det du mamma!"
jag bara klappade på honom och sa att jag va där..

imorse var max massor mysig.. han skulle krypa upp i mitt knä och kramas.. det gör han inte så där vanligt viss..
han e lite som sin pappa och tycker att de e jobbigt med förmycke ...

Nu sitter jag och funderar på vad som skall göras..
har fyllt diskmaskinen. skaplocka undan i hallen .. måste köpa mig en hängare till barnens jackor.. så trött på att dom ligger på golvet för att dom ej når uppför att hänga.!

japp..  de va det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela