MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tittar På kungarna av tylesand!

Publicerad 2010-09-22 22:47:49 i Vardagslivet

OMG..
känner ni inte att ni bara skulle vilja ta henne och bryta henne mitt av??!
den där lilla snälliga satmaran?!
haha helt sjukt.. jag tänkte först att jaja.. hon har en dålig dag.. men hon är sådan på livstid..
helt sjukt att man kan vara så negativ och gnällig!

Jag hade helt ärligt slängt ut henne..! och inte en sekund för tidigt!!

ajja..
Jag skulle vilja ha nått smaskigt att dela med mig av,...
jag känner att jag behöver lägga mig i låg profil..
har blivit för mycket "tyckande" på senaste tid och det speglar av sig...
Inte inom politiken.. för där har jag bara börjat...



nu ska jag sova..! vi hörs imon..!! Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela