MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sjukt sur

Publicerad 2010-09-17 21:28:03 i Vardagslivet

Stör mig fruktansvärt på folk som hoppar på bussen på resecentrum och hoppar av igen på storatorg!!!
SKÄMMES!!!!

jag stör mig oxå hemskt på föräldrar som trycker napp i munnen på sina ungar..
och absolut på barn som är gamla nog att göra saker som bebisar inte gör..!!
såg en mamma med en flicka lämna dagis idag och såfort hon kom utanför grinden tryckte mamamn in en napp i munen på ungen utan att hon alls frgade efter en..?!
flickan var större än min Max och min Max är strax 4 år...
FEL FEL FEL..
jag blir lessen och arg..!
Liam som inte äns är två.. får inte ha napp mer än i sängen.. möjligen i vagnen om vi är iväg o han ska sova..
men sällan..
JAG BLIR UPPRÖRD!!!


Annars idag har det varit en bra dag..
Jag har haft cpont i foten..
men klarat skoldagen galant..
fick G+ på geografiprovet.. Nöjd men var ett poäng från VG .. och de va lite surt..
på svenskan idag lossnade en tung sten och allt föll på plats..
vet nu vad jag ska tala om och har bestämt tid att jag ska göra min demostration den 1 okt..!

härligt..


Jag och Max åkte till HEMMAKVÄLL, ikväll och hyrde filmer.
"det regnar köttbullar" "UPP" "Solisten" "nikke nyfiken"
och så köpte vi lördags godis såklart..
så nu är morgondagen räddad..

Knutan med reacing! sen mys i soffan med mina två männ...
dom e det bästa jag har här i livet.. trots allt...
Nu ska jag ta tillfället i akt o gå o lägga mig..

KYSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela