MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Oj..!

Publicerad 2010-09-26 21:33:54 i Vardagslivet

Oj..
jag har visst prov i engelska Imorgonbitti.. OJ!!

Jaja det fixar jag ...




Malejandero goes Blonde




Ja
Igår Var det tjejernas night Out.!
Det blev storbråk i kön in på Bånken och jag hamnade i mitten..
en blond tjej i beige rock kallade mig för blattefitta Och sparkade mig på knät som nu är blått och svullet.
jag försökte behärska mig själv och gjorde inget alls... Stod bara och kollade upp i himeln och sa för mig själv "omg omg omg omg omg " tänkte att nej hon sa inte precis "blattefitta" till mig??
det slogs hejvilt och spottades massor... Typiskt tjejer..
vi blev utdragna ur kön och sedan insläppta ..
bruden var hysterisk.. Och JÄTTE FUL!
trött jag blir...


Men kvällen som sådan annars.. var jätte kul..!!
Tjejerna är underbara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela