MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Knutstrop Och Råröd

Publicerad 2010-09-18 21:03:50 i Vardagslivet

Idag begav vi oss iväg tidigt.. full packning varma kläder och skor och åkte till Knutan (knutstorp) för att titta på Andre Och Tommie när dom körde Camarocup!

Både Max och Liam tyckte att Racet var helt underbart.. vi fick se två "olyckor" och det kom en traktor som hjälpte bilarna bort...
Vi fick se tommie och andre köra lika fort som blixten mcqueen..
och så tror max att han såg blixtens lillebror.. :O
spännande..
vi hann med att kolla på motorcyklar med.. de gillade framförallt Liam skarpt...

När vi blivit lagom nöjda, lagom blöta och lagom blåsta på racingbanan begav vi oss...
och beslöt oss för att ta tillfället i akt o hälsa på farmor o Farfar!

Mysigt som alltid och Barnen stor trivs där..
Vi var ute i duggregnet, Matade Kosorna.
Liam blev helt fast vid den ända Bruna Kosan.
han klappade den. den slickade på honom och han blev inte rädd,.. utan klappade den igen..
han härmade mig och Kallade på kossorna med

Vi plockade hösthallon med Farmor med. Liam Älskar Hallon och stoppade i sig ett efter ett.,.. Härlig ålder han är i.. han bara finns och njuter av allt han får uppleva.. han suger in all kunskap om omgivningen...


Tg lite bilder på dem idag....

ENJOY





















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela