MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Huvudvärk.!

Publicerad 2010-10-17 20:19:41 i Vardagslivet

Sitter och Planerar tattoos med Frugan..
har kollat på gossipgirl nyss.. Jag älskar det..
de e helt underbart..


mitt huvud värker..
jag har engelska jag behöver få gjort.. men jag kommer att ta o göra det imorgon istället..


dagen har varit jobbig..
det känns som att jag behöver stöd för att klara av detta..
de e mycket just nu.. idag satte jag upp håret och fick en chock när det var en smal smal smal toft.. tårarna ran som stora klumpar på kinderna och jag fick en kall känsla i hela kroppen..

Jag skulle få bara ligga en hel dag utan att behöva göra något.. eller ta hand om någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela