MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Bokad!

Publicerad 2010-10-07 20:02:12 i Vardagslivet

Igår Bokade jag mig en Iphone 4 en VIT.
dom hade svarta hemma i affären som jag kunnat få direkt.
men jag tänkte över det och kom fram till att nej, jag ska ha en vit.
så jag bokade en. och får vänta på den tills efter jul..
det blir iallfall en perfect julklapp till mig själv.l..

Dag två i Väntans tider!!!!

Mika bestämde sig dock för att inte vänta.. utan gick in och köpte sig en svart idag.
och är nu i ett myller av nyheter och knappar runder på sin isvooon.. (läs iphone)

Jag tyckte synd om mig för att jag behöver vänta så länge. så jag gick och köpte mig en Digetalcamera sålänge.
en canon Ixus 130 jättefin.. Orange.
den kan jag glädja mig åt och låta er hänga med i våran vardag mer..


Så nuuu Nu är det Väntans TIDER!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela