MalinBorglin

Det här funderar jag på!

TvReklam

Publicerad 2010-11-16 19:33:07 i Vardagslivet

Vad vi svenskar gnäller över reklamen på tv.
och jag är absolut en av dem som gnäller mest,..
när det gäller att titta på film eller nått annat program som man verkligen vill se, så blir man ju rent ut sagt förbannad över alla reklamavbrott.

men jag sitter och tänker efter och egentligen så gillar man mycket av det..
eller en hel del utav det sätter sig på huvet och en del av det är tillochmed roligt..
eller har jag fel??

vad har du för åsikt om tvreklamen?

Kommentarer

Postat av: Frida H

Publicerad 2010-11-16 23:05:10

Reklamer är det bästa jag vet, för det gillar Adam. Så fort reklam är på ställer han sig framför tvn :) Hans favorit som han ALLTID dansar till och som jag t o m youtub:ar när han är ledsen är Bredbandsbolaget Upplev Mer :) :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela