MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Tankar under Ljus!

Publicerad 2010-11-17 15:36:37 i Vardagslivet

´Jag börjar fundera på vad jag ska göra till helgen.
och om det verkligen är dags att plocka fram julpyntet nu nästa vecka.?
går det några bra filmer på bio?
borde man sluta dricka öl.?


Nu sa jag åka och hämta barnen.
fundera vidare på helgen..
letar efter papperna vi skulle lämna in till dagis om ledighet.. men dom e putsväck..
så får be om nya med.
fan.. varför ska allt försvinna..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela