MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Nollställd!

Publicerad 2010-11-22 22:08:55 i Vardagslivet

känner att jag trampade utanför med ett fjuttigt steg och störtar nu mot mörkret  längst nere i hållet med sjukt äcklig hastighet.

Vad var det som hände? när telefonen ringde och jag fick beskedet från MR skallröntgen.
jag sa bara "okej, Tack" sen la jag på luren.

jag rörde inte en min. ringde min mamma berättade och då förstod jag,.
Jag ställde inga frågor. Vad var det doktorn sa till mig egentligen?


Jag har en cysta På hjärnhinnan.
Vad inebär det. jag skulle få komma till en neverolog.?!
där ska dom kolla upp det hela. berätta för mig vad detta är?
hålla mig under uppsyn så att den inte växer och blir större.?

är detta på riktigt.?!
alla som hört, säger oroa dig inte detta kommer bli bra.
men jag oroar mig, jag har inte kommi till tankar om döden. nej så tänker jag inte.
men jag tänker. "orkar jag detta" orkar jag gå igenom detta med. jag har redan massor. jag har hållt igång nu jättelänge och  trodde att jag började se ljuset i tunneln.
att det snart skulle vara över..

Det heter Subaraknoidal cysta.
medfödd? kan vara, kan oxå kommit nu.
för dom såg den inte på dom andra två röntgenomgångarna jag varit på sedan 2006.

Vad kommer att Hända nu?
som sagt vet jag inte vad det handlar om än..
vet inte om jag kommer klara av detta.
Ångest!!



jag väntar oxå på att få genomgå nya cellprover,.. 
och imorgon ska jag på biopsi i gomen. skära ur en bit uppe i goommen och sen sy ihop.
har gjort det en gång innan. inte kul alls.
The Worst Day Ever!!!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-11-25 15:04:41

Vad som än händer så finns jag här vid din sida.

Vi kommer att klara detta också tillsammans.

Jag älskar dig, min underbara dotter.

Pussa

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela