MalinBorglin

Det här funderar jag på!

När vi åkte hem från dagis så sa Max plöts...

Publicerad 2010-11-12 20:15:16 i Vardagslivet

img_0240 (MMS)

När vi åkte hem från dagis så sa Max plötsligt! - mamma visst har Calle brunt hår?!  Jag svarade att ja det har han, och det har du med Max !   Mac fortsatte och berättade att mitt hår var svart och att valörs hår ser ut som Max hår! Vi fortsatte och Max fick syn på huset där Calle bor och då sa han kan vi snälla hälsa på Calle i hans hus någon gång ?! Och jag sa att det kanske vi kan.," men då får du ringa honom och fråga om det går bra" och det ville han. Max sa då att Calle är hans kompis . Att dom känner varann i smyg ;) min söta Max...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela