MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Har jag berättat? . Om att liam fyller år?...

Publicerad 2010-11-22 08:02:39 i Vardagslivet

Har jag berättat? . Om att liam fyller år? Min bebis är inte så liten längre. Och fyller 2år dem 29 november. Helt galet. Känns som att jag vaggade runt med magen igår. . Imorse sa han. Mamma jag är ditt monster. . :-) vilket underbart barn. Och inte för att tala om hur fort det gått med hans tillväxt och hans utveckling. Storslaget . . Jag funderar på vad man ska köpa till honom i present. Det finns så mycket. Vi får se. :-) han är en guldklimp min Liam .

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela