MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Från och med igår

Publicerad 2010-11-16 14:11:13 i Vardagslivet

Börjar jag med Videofy me..
videoblogg  viss mån...
skulle precis komma igång och bjuda på alla bra filmer jag hade på grabbarne från spelningen på biljard men det gick åt skogen.. min telefon haverarade och jag fick lämna in den på lagning.. så alla filmer går antagligen åt hädan nu.. får hoppas på att de klarar sig för eran skull.. men det ser inte bra ut..
det är synd.. för att de va en låt som tobbe var med och sjöng..
och tobbe han han en sådan hängivelse åt musiken så man blir varm i hela kroppen.. och att dom har en låt och delar den med alla runt om kring sig,. det var helt enkelt en jätte bra stämning..

jag ska oxå framöver skärpa mig med upplägg och stavning.. kommer att börja skriva i ett skrivprogram och klippa över det in i  blogginlägget för eran skull.. jag har ju som sagt en tendens att slarva här..

Jag vill berätta lite om mina arbeten i skolan med.. så tänkte planera om bland mina kategorier på bloggen och få upp lite mer.. och andra ämnen..
detta ska nog bli bra tror jag ..=)

håll ut.. här ska de hända grejer..!!

 och tills jag får tillbaka min mobil.. så bjuder jag på de filmer jag har så länge..^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela