MalinBorglin

Det här funderar jag på!

En gnällig pojk!

Publicerad 2010-11-16 18:05:56 i Vardagslivet

Liam Han e helt slut när vi kommer hem från dagis o dagarna.
inte hjälper det att de e så mörkt heller..
och han är genomförkyld, det lixom vill inte släppa.
Max satte sig och spela spel direkt när han kom hem. Han sitter kvar där än.
han blir så duktig så fort.


Jag satte igång och började tvätta när jag kom hem.
och nu har jag precis lagt liam och hängt upp en tvättrunda på tork.
Max spelar "gissa bajset" och jag satte mig i soffan.
laddar inför att ta tag i eneglskan. så jag e förberädd imorgon.

och så ska jag ta tag i och fila och måla mina naglar med..  fin fint ska de vara^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela