MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sjuk?!

Publicerad 2010-05-04 19:25:57 i Vardagslivet

Jag mår inte bra idag...
proppar i min magkatarrs tabletter,..
för magen bränner och mår illa..
och jag fick stoppa i mig sellexid idag för jag tror jag fått urinvägsinfektion..
det sviiiir när när det ringer så att säga!!!

kräktes ett par gånger..
gick o la mig o sov bort heeeela dagen..
up .. försökte äta lite... keso.. sen kräktes jag upp det med.. Nu går jag o lägger mig igen...

Gör mig en tjänst...
lyssna noga på denna

*LOVE*



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela