MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hate To Say I Told You SO!

Publicerad 2010-05-06 10:45:26 i Vardagslivet

The Hives!
tick tick boom..!


Idag är det 17 grader i min lägenhet.. jag fryser ihjäl..
Folk undrar hur jag kan ha duuntäcke ... men det är nere på 15 grader i mitt rum om nätterna..
och då värmer det gott med täcket..
fy.. får man ut ett finger utanför så fryser det till is direkt..
haha..


idag mår jag lite bättre ytterligare..
inte vågat äta något än...
drack proviva igår.. det funkade...

ska försöka ta mig ner till mamam idag..
på jobbet och göra ett test på srbetsförmedlingens sida..
måste göra det där jag har skrivare.. så jag kan få ut det..

lyssnar igenom all musik jag känner till från alla mina 24 år...
 hittar massor som jag  lagt ifrån mig under resan..
det är trevligt..
man känner en liten låga inombords som fladrar till! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela