MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Duktig Flicka!

Publicerad 2010-05-07 15:36:32 i Vardagslivet

Usch vilket väder.
det är svinkallt..
och allt flyger omkring som om det vore orkan.!!
skit med..

Jag toh aillafall mig samman och åkte och lämnade in returen på macken.. till hm..
och sen åkte och slängde grejer på tippen..
vidare till apoteket och lämnade in alla gamla mediciner.
sen hem igen..

kollade posten och Liam hade fått beskedet om sin nya dagisplats..
SKÖÖÖNT att han får gå på samma avdelning som Max..
att slippa åka o lämna på olika ställen..
skönt skönt..


lyssnar på Mikas Favvolåt drop the world ..
eminem var ju min Ungdomens Prins.. hela min värld..!! haha
het var han.. eller är.?? jag vet ej.. tycker nog inte det längre..
My kind og menn har nog utgett sig själv rätt duktigt nu..
Tydligt ..


Mange schmidt´s nya låt Allvarligt Talat ..
rätt okej.. den sätter sig på Huuuuet..
den är iallfall ute nu... Lyssna.. !! genast.. säg vad ni tycker..
 a a a a allvarligt taaalat . ä ä ä är det så här deeet ska vara?! hehe

det är fredag och nu är jag sugen på den där ölen..
men alla är sjuka.. ??
eller för långt borta??
vad ska man göra med den här helegn nu då??

jag letar efter en låt från nått år tillbaka.. HAR FÖR MIG att det är Zacke som sjunger..
söndagsmorgon tror jag den heter...  Vill ha den.. någon som vet??!





Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2010-05-07 16:09:34

Jag ska hänga på söder ikväll, sugen...?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela