MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Ah Fredag

Publicerad 2010-05-28 09:45:47 i Vardagslivet


Veckan har varit fullspäckad..
fast ändå slapp?

helgen var jag ju i växjö..
Och efter helgen kom Dom ner...
måndag o tisdag hade jag fullt upp o grejade..
ondags  träffade jag malin och vi tog en trevlig kväll i varanns sällskap.
jag fick även lite tid tillsammans med "Hjärtat" efterlängtat.
eftersom de blir väldigt sällan..
var hemma seeent Och uppe en timme senare..^^
haha

sedan torsdag så fick jag hämta hem liam från dagis med feber.
tråkigt. lillen har haft massor med feber senaste veckorna.
men han är inte särskilt sjuk i övrigt.
hem o la honom sen kom mormor o satt barnvakt en stund.
medans jag åkte till Åhus på jobbintervju.
Det Gick JätteBra!!! verkligen jättebra.

så jag körde därifrån med glatt humör..
på kvällen fixade vi lite med allt som ska fixas..
2 veckor nu. sen händer det stora grejer..
idag ska jag inventera i min trädgård.^^
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela