MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Walk Away!

Publicerad 2010-03-07 19:34:48 i Vardagslivet

Ja,..

Walk Away,.. Innan Du blir sårad,..
Sitter och tittar På Gosip girl.
Såklart,... Livet alla lever fast i mindre färglad toon..!

Jag har nyss Duschat,..
Malin Ringde Och fråga om jag kan jobba Imorgon YES svarade jag och fick veta att jag börjar kl 07.00
Braa,.. Kändes en stund som att jag förlorade min sovmorgon... Men jag vet ju att Pengarna Är Behövda så Ja tack,.. jag jobbar Gärna. <3

Nu ska jag ta o mysa till det lite,...
Har målat mina naglar,.. Tänt två stycken vanijcream Ljus.. luktar Ljuvligt här hemma.
Ser fram Emot Mogondagen,..

Helgen har varit bra,.. Men Jobbig,.. full fart och stökig,..
Nu e de ksönt med vardag igen...


Vi får se om det kaske blir  en bra vecka..?!
Jag skulle behöva lite spänning,..
Iallfall..!!!

Kommentarer

Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Publicerad 2010-03-07 19:57:59

Du vet väl om att man inte ska äta grapefrukt om man tar mediciner för det är otroligt farligt, man kan alltså dö. Om du inte visste det, in på min blogg och läs inlägget om varför det är så ;)

Postat av: sara

Publicerad 2010-03-07 20:05:58

hoppas du får en mysig måndag. :)

Postat av: hedda

Publicerad 2010-03-07 20:08:04

Oj, du har bloggat länge! Fin blogg. :)

Postat av: sandra

Publicerad 2010-03-07 20:09:49

Hej, vilken fin blogg du har:)

är allt bra med dig?

Postat av: Luffi

Publicerad 2010-03-07 20:17:43

v

Postat av: Luffi

Publicerad 2010-03-07 20:17:53

Hey! Allt bra idag? Kramar Luffi =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela