MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Sovdags!

Publicerad 2010-03-29 22:32:27 i Vardagslivet

Ja.. Igår Och Idag Har varit pääästen att få liam Isäng..
Började sängandet kl 18.30 idag.. och han somnade och sov kl 21.20 typ..
drygt ..man vill bara gee upp!! ASSÅ!

Men men kämpa..
Nu har jag nyss tagit mig en välbehövd dusch..
Och änkte ta o bädda ner mig För en lång natt med good sömn..
Kan man få bestämma hur natten skall bli.. iförväg??!
isåfall skule jag vilja vakna kvar i 7.. helt pigg och utvilad..
går det bra??!

Hur som helst.. önska mig lykka till!!

Till andra grejer..
Så satt jag och funderade innan idag på vad skönt det är att verkligen vara helt frisk
från Förkylningar och dess inebörd..
men akk akk akk..
Så nu sitter jag här med Ont i halsen...
Typiskt va??!


Såå Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela