MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Oj.

Publicerad 2010-03-01 10:14:33 i Vardagslivet

Ja OJ..
Nu är Helgen Över Igen.
Haft besök av Malin, Emma Och Johanna hela helgen.. Mysigt värre.
I lördags festade vi till det med Även Mika, Ippa Och Marry!
Väldans trevligt,..

Idag är allt Back to the Varrdag!
Max Och Liam Har kommit hem från Pappa,.
Och är nu på dagis, jag sitter på Jobbet idag.
Fick ta o jobba här eftersom Mamma är på körskolan och Lennart är på kundbesök..
Tänkte att jag skulle ta o Städa av golven här,..
Knappast lönt att röja på skrivbordet , då blir Lelle Skogstokig sedan när han inte hittar något i sin organiserade röra..
Troo mig... jag har testat förr...
jaja,.. nu sätter vi igång,..
bilder från helgen tänkte jag bjuda på senare,..^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela