MalinBorglin

Det här funderar jag på!

nu har jag sista minuten på min ra

Publicerad 2010-03-10 13:10:58 i Vardagslivet

6f5d5cbc942df5298fc4688665e0d5b9.png

nu har jag sista minuten på min rast. Sedan ska jag påbörja mellis till dom 8 barnen vi har kvar tills dess. Dagen har varit bra. Eller är bra. Jag har stått i köket. Lagat fisk. Stressigt men kul. Lyssnat på första delen utav calles konsert på konserthuset i kristianstad fram den 29 jan. Radio kristianstad. Malin och jag som har eftermiddagen här. Jag går kl 17. Hem och mysa med familjen. Fundera och planera för helgen??! Några förlag? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela