MalinBorglin

Det här funderar jag på!

malejandero och mika

Publicerad 2010-03-24 11:22:46 i Vardagslivet

Mallan Borglin jobbigt att vara ledig en andra dag baby??

MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
jaaa, jag är helt SLUT! ;)) men faktiskt, cyklade idag till dagis och jag undra vart min kondis blev av sett den?
Mallan Borglin
Mallan Borglin
hahaha,.. va de den som låg o skräpade i en stackars snöhög för nån månader sen??
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
kan va så faktiskt, attans, då har den smällt bort nu
Mallan Borglin
Mallan Borglin
ja .. fy bubblans... De blir till att Fixa sig en ny...
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
ja antagligen, blörk haha trodde jag skulle få syrebrist i backen
Mallan Borglin
Mallan Borglin
haha ,.. GamelTant.. vintern har haft sin gång..
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
hahahahahah japps, dom fladdrande benen ska bort!!
Mallan Borglin
Mallan Borglin
Nu ärre minsann Calle på radion igen^^
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
fan vad han är tjatig den där calle :O
Mallan Borglin
Mallan Borglin
haha jaa.. Han e så mallig.. ska vara överallt :P
 
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
haha ja, "Typiskt Calle"
Mallan Borglin
Mallan Borglin
haha ja.. precis så ärre.. Typiskt..!! Skulle inte förvåna mig om han började Sjunga Subway om lördagkvällarna med^^

MicCa Mårtensson· 
MicCa Mårtensson
haha tror du verkligen han vågar sig in på rövmannens territorium?
Mallan Borglin
Mallan Borglin
mjo då.. han e tuff han ,.. Calle !
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
Ja, så länge han har med sig Nasse JA och Nasse NEJ så är han tuff
Mallan Borglin
Mallan Borglin
haha vem e det??
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
haha grisarna i sysselstan, hallå häng med ;D
för ungefär en minut sedan
Mallan Borglin
Mallan Borglin
Haha Jag visste väl att jag kännde igen dom.. Adrian och josef^^
Mallan Borglin
Mallan Borglin
Små söta jävlar hela bunten ♥ Haha
MicCa Mårtensson
MicCa Mårtensson
hahah ja men precis hahah!!!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2010-03-24 12:03:50

hahahahhah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela