MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Liam

Publicerad 2010-03-17 21:18:53 i Max & Liam

Liam är sjuk.
Han ligger här brevid mig och sover, i min säng.
så söt är han. stackars liten..
igår tog vi bort ena långsidan på hans säng och han får nu lära sig
att ha det som sitt egen ansvar att ligga kvar.
och kunna gå ur själv på morgonen.
lite svårt var det att somna den kvällen.

Men sedan sov han gott..
Idag På dagis hade han varit gnällig.. inte alls pigg..
Och han bajjade igenom nör jag skulle hämta..
Det luktade riktigt som när dom är sjuka..
typ kemikalier.. blöörk
hem och ta det lugnt.. och han bajjade två grr till under kvällen..
Stackarn blev helt röd och sårig..
fick smörja och Mormor köpte blåbärsoppa ..

max följde med mormor hem och sover där inatt..
Och nu har min lille prins äntligen kommit till ro och somnat här brevid mig...
För första gången som han sover i min säng brevid mig..
förutom när han var nyfödd,..
Brukar annars vara max grej..
Liam föredrar sin egen säng..
men idag fick han inget val..
Jag ville ha honom hos mig.!!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela