MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Jaha Ja

Publicerad 2010-03-24 09:10:11 i Vardagslivet

Jag har faktiskt inget alls bra att skriva om just nu..
Eller egentligen Massor jag skulle villja skriva om..
men inte tycker är lämpligt.!

Måste Faktiskt ta o måla om mina naglar ikväll..
Lite rädisevarning..^^
(rädisorna ! orginalet satt på Mika.
då hon hart rött nagelack som belv slitet och efterliknade Rädisor)

Lyssnar på stevie wonder med is´t she lovely.
Och is´t she?

Min dag verkar Aningen Stressad men Ändå med ett oroligt lugn Just nu..
hjärtan Och Puls Borde banka hårdare!
jag känner mig bedövad i huvudet..
Det ligger lixom som ett moln över mig och allt känns segt.
Har Helt Enkelt svårt att tänka klart.!
Nyp mig i armen plz!!

Kommentarer

Postat av: Micca

Publicerad 2010-03-24 11:12:45

haha japps, sniffa så mkt du vill ^^

ooohhh rädisoooor ta bild, jag saknar mina hah ;DD

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela