MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag den 9 mars inser jag att det

Publicerad 2010-03-09 13:35:47 i Vardagslivet

0-301f7f5b937aa9c8271fced914392144.png

idag den 9 mars inser jag att det är dags att packa ner raggsockerna tills nästa vinter. Tror oxå att vintern faktiskt har lämnat in för våren. Idag står jag i köket. Spännande. Och hittills har det gått bra minsann. :-) jobbar onsdag och torsdag med. Kan inte bli bättre. Till helgen är jag barnfri och tänker sova länge. Hoppas på att jag får sällskap ;-) . Det är isåfall på tiden .. . . Så heja heja . Jag är så glad över mitt jobb :-)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-09 14:39:18

men han krille då?

vad har hännt mellan er iså fall?

Postat av: johanna

Publicerad 2010-03-09 16:49:19

det ska komma mer snö nästa vecka :(

Grattis till jobbet :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela