MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemma !!

Publicerad 2010-03-03 17:28:48 i Vardagslivet

AAAh skönt att vara hemma..!
Idag har jag jobbar på Dagis Igen...
09.00- 17.00 Jätte trevligt,..
Jag trivs såå bra,..
barnen är underbara,.. vill ta allihop med mig hem...
Min Dag har varit fantastisk,..
och nu när jag kom hem så myser jag med mina alldeless egna småå..
dom jag kan pussa på hur mykket jag vill..
Jag satt och tänkte i bilen hem att Jag är väldigt lycklig just nu,..
Jag kan inte minnas förra gången eller att jag någonsinn varit såhäär lycklig,.. och glad...
Mina Barn Och Jag,.. En vardag som fungerar,..
Bara vii.. Lixom!!! och att få jobba,.. träffa sociala männsikor..!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela