MalinBorglin

Det här funderar jag på!

GodKväll..

Publicerad 2010-03-15 22:43:31 i Vardagslivet

Mamma Har varit här.
Tagit hand om  mig lite..
jag fick Mitt hår Färgat,..
Och röjt lite i röran..
Liam Har fått Lämna spjälsängen.

och leksaker har röjts ur barnens rum..
Mycke som dom växt ifrån.. och inte leker med mera.
så de va de de...


Nu Ligger Jag i sängen.. satsar på att somna nu strax..
Lång dag Imorgon.. Ska (om solen Är framme) spendera Min dag Med mina hjärtan.
Utomhus. Plocka fram Cyklar och Sandlådesaker ur förrådet.. Krafsa i rabbater och Sopa..
Ja..  Låta barnen Vara i det sköna vårvädret helt enkelt..
Och liam Behöver ju Öva på Att gå utomhus..^^^

Så de e nog så minn dag kommer Se ut imorgon..
Om jag mår som jag bör vill säga..^^

Natti natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela