MalinBorglin

Det här funderar jag på!

dagen I fulloo

Publicerad 2010-03-29 15:25:25 i Vardagslivet

Vi tog bussen. Jag och mina Pojkar, Till Möllebacken..
Det innebär En buss in till stan.. sen byta buss ut dit.!
Liam Åkte Paraplyvagnen Och Max Vandrade..
Det gick jätte bra, Och max han tyckte själv att han var mycket bra på att åka buss.!
När vi kom fram till Mika Så fikade vi lite.
beklagade oss över hur dumma vi var i lördags..men hur kul vi hade samtidigt.!
haha

sen tog vi bilen hemmåt iegn och stannade för lite middag hos Mormor på jobbet..
Nu när vi kom hem.. så bytte jag blöja på Liam.. Satte på Blixten Mcqueen till max och la Liam för att nana...
så nu ska jag slänga mig på soffan hos Min Man (Max) Och Bara mysa en stund..

Senare blir det Betala räkninga..
Sen ska vi spana efter jackor och skor till småpojkarna...
Det är ju dags nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela