MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Äntligen Måndag!

Publicerad 2010-03-22 08:39:38 i Vardagslivet

Lyssnar på brown Eyed Girl..
Med Calle & UV´s

ska klä på oss och åka till dagis nu...
Känns som en rörig helg.. Men Skulle inte påstå att jag är besviken..
För vad väntade jag mig?!


Shala la la la la lala la la la ladiii da !!

Idag ska Jag Städa Mammas Bil..
Och Förhoppningvis Min egen med..
Jag ska hinna med Till gymmet Och pumpa lite...
Känner att de e befogat!

Och så ska jag såklart Städa toaletten,.
Tvätta vidare..
 Och Hänga Tvätten på Tork Utomhus :)
Härligt Härligt..


Tänkte även försöka ut med kameran och fota,
allt som kommit upp och börjat grönska i rabatten..^^
För de e sådant som gör en varm inombords..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela