MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Godmorgon alla sommar älskare. Jag börjar ...

Publicerad 2010-06-27 08:17:54 i Vardagslivet

dsc01817 (MMS)

Godmorgon alla sommar älskare. Jag börjar jobba om en kvart. Sjukt fint väder i åhus idag. Fick lite tid över så jag satte mig på stranden. Bara tar in den härliga omgivningen. Tystnaden och stillheten innan alla människor kommer och ska slåss om strandplats. . Man borde gå upp så här tidigt och sätta sig här ute varje morgon. Det är bra för själen. . Vill passa på att önska er en trevlig söndag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela