MalinBorglin

Det här funderar jag på!

missförstånd tror jag. Jag menar a

Publicerad 2010-01-18 20:06:40 i Vardagslivet

093c14eb98152fae8dd9dd9ceb95419c.png

missförstånd tror jag. Jag menar absolut inte att jag letar efter en bantnings metod. Tvärt om. Jag har sedan oktober 2009 satt igång och tränar regelbundet. Och räknar kcal. Men efter nyår slutade jag helt med godis och onyttigt . Äter bara fisk och kyckling. Grönsaker i alla former och frukt. Linser qinoua bönor och soya produkter. Och jag har tappat en hel del. Även om träningen ligger efter pga bruten fot. Så tack för tips och hintar men det var mest allmäna funderingar. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela