MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Mina Funderingar

Publicerad 2010-01-17 17:47:50 i Vardagslivet

Hej!

Jag/vi funderar på Att Flytta
är trött på Min Granne som spelar Otroligt mykket HÖG musik ,..
och stör och har sig hela tiden,..
Är oxå trött på att Hur mykket jag än eldar på så är det alltid kallt,..
och att Varmvattnet tar slut på 2 minuter,..

så nu är det dags att säga bye bye,..

Sökt rut lite idag och kom på att en kolektiv hade varit skitbra,.. störe lägenhet ,.. och dela på hyran lika,.. dela på el och dela på städning,..
man har sälskap när man vill men kommer oxå få ensamma stunder hemma,..
och vill man vara för sig själv annars med så är det bara att stänga in sig på rummet en stund,..

tänk om det hade funkat,..
men hur bra hade det inte varit??
Aja,.. jag fortsätter drömma,..


jag söker iallfall ny lägenhet
jag/vi är trött på skiten!!!

Kommentarer

Postat av: malin O

Publicerad 2010-01-17 21:26:46

Kollektivt är jätte bra, såå bor jag ju nu... ihop med Helena. Vars ett rum o så ordentligt kök o vardagsrum, det är toppen bra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela