MalinBorglin

Det här funderar jag på!

jag e så glömsk!!?

Publicerad 2010-01-29 16:17:33 i Vardagslivet

Ja herreguud Vad glömsk jag är!?

Satt och skrev Att jag skulle lägga upp bilder på Mitt namnsmykke Med Barnens Namn Häromdagen,..
Men jag tror att de tog inte 5 skunder,.. sen hade jag glömt det,..
det slog mig precis,..
Så när golvet i hallen är torrt så ska jag gensat gå o hämta det o fotografera det,..
lägga upp det och berätta för er vad det är ni får se=)

låter väl spännande=)
jag tykker iallafall mykket mykket om det,.. lagom grabbigt,.. eftersom det är grabbar jag har=)

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-01-30 10:18:56

Haha, jag har ju väntat hela veckan på att få se dina smycken :) Men bra att du kom på det själv utan påminnelse! Väntar med spänning idag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela