MalinBorglin

Det här funderar jag på!

idag!

Publicerad 2010-01-26 10:04:16 i Vardagslivet

Idag kommer kenneth o ska fixa mina datorer,..
ska få nya virusprogram och få det trådlösa internetet att fungera smidigare!
mamma har lämnat sin dator här med för en liten chekkup,..


har nyss skickat iväg barnen till dagis,..
jag och bella ligger på soffan. har käkat en acctivia och en halv grapefrukt,...
bra för ämnesomsättningen.
ska masa mig in på toa nu för tandborstning och ansiktstvättning=)
låter formelt..  hehe
sen blir det våra bästa år,..=)

funderar på att ta en tur till stan imorgon,..
hoppa runt lite=)
ska iallafall fika med mika vid 12.00 imon,..
mysigt värre=)

hoppas även på att mamma färgar mitt hår ikväll!!!!???
nu Tisdag!!

Kommentarer

Postat av: írisósk

Publicerad 2010-01-26 10:29:16

fin blogg hoppas du har en bra dag :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela