MalinBorglin

Det här funderar jag på!

Hemma Bäst?

Publicerad 2010-01-25 12:23:13 i Vardagslivet

Är det verkligen Borta br men Hemma Bäst??
Inatt har Vi sovit uselt,..
Lian Har vaknat och skrikit många många gånger.
Första rundan kl halv 2.. Jag tänkte bara (helt död) nej de e inte morgon redan väl,..
Tog krykkorna och hoppade in o då stog han upp i sängen,
helt förstörd.
la honom ner gav honom de tre heltiga napparna,
(en i munen o en i var hand)
La på honom täkket och pussade godnatt
Han låg helt stil o blundade tills,
Tills jag tog i krykkorna o skulle hoppa tillbax till min säng
då for han upp, som ett geehuu och skrek,..
då vände jag tillbax o började om från början..
fick han till att vara tyst i tio min
sen hoppade jag in till mig.
han började små gnälla och jag åg kvar och avvaktade,.. men det blev värre
så jag hoppade ut i köket,..
kokade  ihop en välling och in med den till honom.
han åt den med glädje men fortsatte o pipa..
jag tror kl var 03.40 sista gången jag tirrade på klockan.
sen var han tyst..
skönt,.. men fy vad trött jag var i morse..
Jag är inte van vid sådant här haha ,..
Liam brukar alltid sova bra,.. men nu är han allt bra förkyld
så vi får hoppas han sover bättre inatt.


Dagen som sådan är väl lite oklar,..
Jag sk röja lite till här..
försöka vika lite tvätt o få undan ..

Jag har varit duktig och städat 3 garderober utav 4.
Så ska väl ta den sista ikväll. förhoppningsvis,..

Ja..
Nu  LUNCH..!!



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela