MalinBorglin

Det här funderar jag på!

dags att sova igen. Idag har max

Publicerad 2010-01-06 22:12:46 i Vardagslivet

0-3f908ab6c683ed1bde801051d71d6018.png

dags att sova igen. Idag har max varit helt underbar. Han har pussats och gosat massor och sagt : mamma jag älskar dig. Flera gånger. Nu på kvällen somnade vi tillsammans i soffan och när jag skulle ta på honom en blöja innan han skulle bäras in i sängen så sa han : mamma jag älskar dina ögor (ögon) jag smälte helt. Fan vad underbara mina barn är. Jag älskar dom oändligt. ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela