MalinBorglin

Det här funderar jag på!

cellprov imorgon. Jag hatar det. N

Publicerad 2010-01-17 22:31:13 i Vardagslivet

5b6e4c6486e1b681692678dafc130ba3.png

cellprov imorgon. Jag hatar det. Nu ligger jag här och tänker igen. Mår inte alls bra. Har haft ont i magen hela dagen. Inte tänkt alls på det här nu på ett tag, men imorgon ska jag in och ta nytt prov. Hoppas på det sista? Det är ett år sedan jag var där inne nu. Och tog mitt första. Tänkte då att det säkert var en bagatell, något som skulle vara ur världen på några minuter men chi fick jag. Jag kommer göra detta imorgon och jag kommer klara det bra. Men jag kommer må jätte kass hela veckan möjligen nästa vecka med över detta. Om 3 veckor ska jag få svar men det kommer dröja ytterligare en vecka till innan jag får det. Sen tar vi det från där. Och då. . . Jag mår inte bra. Jag vill spy.

Kommentarer

Postat av: malin O

Publicerad 2010-01-18 08:47:57

Usch... jag håller mina tummar för att det inte är något att oroa sig för..!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Borglin

Pluggar på Högskolan i Kristianstad. Till landskapsvetare. För övrigt Gillar jag läsa om global miljö, påta i trägården och umgås med mina söner och mina vänner. Ska jag lyssna på musik då är det rock som gäller.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela